Trots hotande, mörka moln på himlen blev vi ett drygt tiotal bilar som samlades i Böle för årets första Tisdagskörning. Målet för kvällen bestämdes till det natursköna Sandön, där vi dukade upp bord, stolar och medhavda picknick-korgar. Molnen höll sej i schack medan vi kalasade på kaffe, fika och grillat från Murikkan. Solen behagade också titta fram mellan molnen medan vi njöt av förtäring och trevligt sällskap. Lagom till hemfärd började det droppa så smått från ovan, men vi hann packa ihop innan regnet började på allvar. En trevlig kväll i glada vänners lag!
