Motorkväll i Badhusparken 25/6

Hyfsat varmt och växlande molnighet under sena eftermiddagen när fordonen började rulla in I parken för kvällens träff. Knappa 100-talet två och fyrhjuliga fordon mötte upp och parkerade i gröngräset, det gamla vanliga lokala gardet naturligtvis, men även besökare från närliggande kommuner, både i söder och i norr. Även denna gång fick vi göra några nya bekantskaper - jättekul att ni hittar hit! Ett stort antal besökare kom också till fots för att surra med oss och umgås. Tommy med personal i Caféet hade fullt sjå att servera alla hungriga mat- och fikagäster. Vi minglade omkring bland alla vackra fordon och pratade motor (och annat) med alla besökare och med varandra, men plötsligt bestämde vädergudarna att vi behövde en liten dusch, så vi packade ihop vårt pick och pack och avslutade kvällen. En trevlig kväll även om den blev lite kort. Vi hoppas att vädrets makter är på bättre humör nästa vecka, så ses vi nästa Torsdag, samma tid, samma plats.