OJ! Vilken succé, inte en enda plats fanns kvar för parkering vid 18.30 tiden, vi fick använda alla reservytor så att ingen skulle behöva åka därifrån. En solig men till en början lite blåsig kväll på Gammlia lockade enormt mycket fordon och besökare. Med tanke på att det här är Gammlia under Wheelsveckan märktes det tydligt av att flera utomsocknes fordon kom på besök. Nu siktar vi på kommande dagar av Wheelsveckan se programmet https://nmh.se/events/nmh-wheelsveckan/
