Onsdag igen och fikakväll på Mobacken. Mycket trevligt med fina fordon och många besökare som fikade/åt och minglade runt bland alla fordon som kom ikväll. Tack alla ni som kom och visade upp era fordon, vi ses nästa onsdag från kl. 16.00.