Varje Tisdag under sommaren anordnar vi körningar till olika platser.
Ikväll besöker vi den blommande idyllen på Fårölotten.
Hamburgare, kaffe och fika finns till försäljning,
som sen kan avnjutas omgiven av allsköns blomsterprakt.
Avgång från Nostalgigaraget i Böle kl. 18:00
(Vilhelmsvägen 1, Piteå)
Vi ses väl!!
